Site-ul dvs. are doar 5 secunde pentru a face o impresie bună. Dacă nu, vizitatorii site-ului își vor continua căutarea în altă parte, probabil ajungând pe site-ul unui concurent.
La Dental WebExpert, am ajutat nenumărați stomatologi să-și transforme site-uri web ineficiente și să atragă noi fluxuri de pacienți cu o mare conversie.
Acestea sunt 5 recomandări pe care le facem cel mai adesea referitor la site-urile lor.
Faceți aceste 5 modificări și veți obține noi pacienți, vă veți bucură de un program mai productiv și nu veți mai pierde pacienți în fața concurenților dvs.
1. SITE CU DESIGN MODERN
Site-ul dvs. trebuie să facă o primă impresie excelentă (și rapidă). Modelele învechite de site-uri sunt plictisitoare – doar un alt dentist printre alții… Atrageți atenția și câștigați pacienții cu un site modern, personalizat, care vă ajută să vă evidențiați.
2. SITE-UL DVS. ARATĂ BINE PE TELEFONUL MOBIL?
Peste 70% dintre oameni văd site-ul dvs. de pe un telefon.
Procentul acesta este în creștere. Site-ul dvs. ar trebui să funcționeze la fel de bine (dacă nu mai bine) pe mobil că și pe desktop.
Noi realizăm doar site-uri optimizate pentru a asigura o experiență excelentă pentru utilizator, indiferent de dispozitivul pe care este vizualizat.
3. CONȚINUT 100% ORIGINAL
Doriți ca site-ul dvs. să se claseze mai sus în Google?
Conținutul copiat de pe alte site-uri și inserat în site-ul dvs. va fi penalizat de Google!
Scrieți întotdeauna cu propriile cuvinte folosind vocea și tonul unic. Cel mai important, creați pagini bine cercetate, optimizate cu cuvinte cheie pentru fiecare tratament pe care îl oferiți.
4. PUTEREA RECENZIILOR REALE
Spuneți tot ce doriți pe site-ul dvs., dar prezentați și dovezi! 90% dintre pacienți consultă recenzii online înainte de a rezerva o programare.
Afișează pe site recenzii reale de la foștii clienți mulțumiți și mărturii video pentru a construi credibilitate și pentru a oferi practicii dumneavoastră un avantaj competitiv major.
Așa că lasă-ți pacienții fericiți să vorbească despre dvs.!
5. CHEAMĂ LA ACȚIUNE ÎN MOD CLAR
Ce doriți să facă un vizitator online odată ce este pe site-ul dvs.? Să programeze online o consultație gratuită? Să sune la un număr de telefon? Să trimită un mesaj pe WhatsApp? Să trimită un mesaj pe formularul de contact?
Amintiți-vă, aveți doar câteva secunde, așa că clarificați ce acțiune doriți să întreprindă vizitatorul și afișați-o la vedere.
Îi puteți oferi vizitatorului mai multe variante de a va contacta însă excludeți-le pe cele la care știți că nu puteți răspunde rapid. Un pacient vă poate trimite un email însă dacă îi răspundeți abia peste 2 zile, deja l-ați pierdut.
FACEȚI UN PAS ÎNAINTE!
Contactați-ne pentru a vă realiza un site stomatologic mai eficient sau pentru a-l actualiza pe cel vechi.